Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, kawiarnię, czy przedsiębiorstwo budowlane, zaopatrz swoją załogę w ubrania dopasowane do profilu marki. Dobrze wyglądający pracownicy to prawdziwa wizytówka firmy - w końcu to właśnie z nimi Twoi klienci mają największy kontakt.
Odzież reklamowa - ubierz swoją ekipę
Zanim jednak zdecydujesz się na wykonanie nadruków, zastanów się nad wyborem tekstyliów. Sprawdź, które ubrania przydadzą się w Twojej branży. Koszulki polo to dobry wybór dla personelu sklepu czy kawiarni, a bluzy z polaru przydadzą się na budowie, podobnie jak proste, niekrępujące ruchów t-shirty. Jeśli również zimą prowadzicie prace na zewnątrz, do wyposażenia pracowników dołącz kurtki 3w1, zapewniające ochronę przed zimnem, wiatrem i opadami. Odzież firmowa przeznaczona do prac fizycznych zapewni estetyczny wygląd Twoim pracownikom. Wystarczy ozdobić go nadrukiem w postaci logo firmy, by wyróżnił ich spośród pozostałych. Dla drużyny sportowej (piłkarskiej, kolarskiej, biegowej) wybierz oddychające koszulki i bluzy z długim rękawem. Ich termoizolacyjne właściwości zapewnią komfort, a duża powierzchnia umożliwi nadruk nazwy klubu, nazwiska zawodnika, a i na logo głównego sponsora znajdzie się miejsce.
Odzież firmowa - jaką metodę nadruku wybrać?
Na rynku dostępnych jest wiele technologii, zapewniających trwały efekt i wiernie oddających kolory wzoru. Wiele zależy również od właściwości materiału, na jakim mają zostać użyte. Nie ma jednego uniwersalnego sposobu, dlatego warto zapamiętać najważniejsze cechy popularnych metod.
Haft komputerowy
W przypadku logo firmy warto rozważyć haft komputerowy, odporny na działanie zewnętrznych czynników. Ten rodzaj znakowania uznawany jest także za jeden z najbardziej eleganckich. Istotnym warunkiem dla użycia tej metody jest odpowiednia grubość materiału - zbyt cienki może zostać ściśnięty przez nici.
Sitodruk
Dla ubrań roboczych często wykorzystywany jest także sitodruk. Decydują się na niego przede wszystkim właściciele firm, zatrudniający wielu pracowników. Powodem są niskie koszty przy jednocześnie wysokiej jakości nadruku. Z uwagi jednak na specyfikę tej technologii (konieczność wykonania matrycy), stosuje się ją tylko w przypadku zamówień co najmniej kilkudziesięciu sztuk odzieży.
Inne metody - druk DTG, termotransfer
To jedna z najczęściej stosowanych metod - możliwa jest już od jednej sztuki odzieży, a przy tym bardzo dobrze oddaje zróżnicowaną kolorystykę grafiki. Z kolei technologia termotransferu polega na wycięciu pożądanego kształtu w folii flex lub flock, a następnie przeniesienie jej na tkaninę przy wykorzystaniu prasy i wysokiej temperatury. Ta metoda sprawdza się przy wzorach ograniczonych pod względem kolorów do kilku.
Wielozadaniowa odzież reklamowa
Ubrania firmowe pełnią rolę nie tylko zamienników codziennego stroju na roboczy, ale i promocyjną. Wyróżnisz dzięki nim swoją załogę zarówno w pracy, jak i podczas targów lub spotkań biznesowych. Potencjalni klienci i partnerzy lepiej zapamiętają Twoją markę i oferowane przez Ciebie usługi. Szukając odzieży dla firmy, zajrzyj na www.firmoweciuchy.com - to strona sklepu internetowego i drukarni cyfrowej w jednym. W tym miejscu znajdziesz ogromny wybór ubrań i akcesoriów, a wśród nich fartuchy kelnerskie, koszulki i kurtki, które zaopatrzysz w logo swojej marki.