– Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
– Rodzimy rynek znamy najlepiej, dlatego tu otwieramy pierwsze salony. Przy tworzeniu nowej marki niezwykle ważne jest budowanie jej rozpoznawalności. Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach
Tallinder, to marka z segmentu premium, zaadresowana dla osób powyżej 30 roku życia. W kolekcji marki znajdują się akcesoria, ubrania oraz buty. Ponadczasowe, eleganckie projekty pozowlą na stworzenie nowoczesnych stylizacji również biznesowych.
Projektanci zabdali o wysoką jakość tkanin i dodatków, którą docenią nawet najbardziej wymagający klienci.
Kolekcja Tallinder na sezon wiosna/lato 2016, to przeważające w kolorystyce biele, szarości, czerń oraz pastele. Skórzane buty i torebki są uzupełnieniem nowoczengo looku.
Krawaty, muchy i poszetki w modych akcentach kolorystycznych, koszule, spodnie i marynarki w stonowanych odcieniach pasują na każda okazję.
Poznajcie męską kolekcję Tallinder It's all about style.